Hosted telefonie: Via één nummer op al uw toestellen bereikbaar

Met hosted telefonie hoeft u voortaan nog maar één telefoonnummer aan uw klanten te geven waarmee u op uw verschillende toestellen bereikbaar bent.

Stel, u heeft uw kantoor verlaten en komt erachter dat uw telefoonnummer niet is doorgeschakeld. Een nieuwe klant zou nog bellen. Rijdt u terug? Met hosted telefonie behoren dit soort vervelende afwegingen tot het verleden. 

Voordelen van hosted (VoIP) telefonie

Bellen via VoIP is niet ongewoon. Data en documenten staan online (in de Cloud) maar ook bellen kan via een internetverbinding lopen. Hosted telefonie (VoIP) is via de Phonemanager-app handig in te stellen. U kunt via de app op elk moment bepalen naar welke telefoon het nummer staat doorgeschakeld. Van uw vaste telefoon op kantoor naar uw smartphone of mobiel: de klant hoeft geen moeite meer te doen om u op te sporen en merkt geen verschil in geluidskwaliteit.

De online dienst zorgt er tevens voor dat de karakteristieken van het telefoonnetwerk van uw organisatie, bijvoorbeeld de aanwezigheid van doorkiesnummers, op al uw toestellen worden overgenomen. De kwaliteit en snelheid van de telefoongesprekken met VoIP blijft behouden. 

Besparen met VoIP van Kracht-IT

U bespaart met Kracht-IT op diverse fronten, o.a.;

  • Geen investeringen in telefooncentrale;
  • Voordelige telecom hardware;
  • Geen maandelijkse onderhoudskosten of kosten voor updates van software of hardware;
  • Lagere maandelijkse abonnementskosten; lagere gesprekskosten een besparing op uw totale telefoniekosten van zo’n 40% behoort tot de reële mogelijkheden!

Meer weten over VoIP of hosted telefonie?

Wilt u de overstap maken naar hosted telefonie (VoIP) en bent u geïnteresseerd in een hosted telefonie-abonnement van maar 5 euro per maand?

Neem contact op