Een vast aanspreekpunt

Ook wanneer u een eigen hardware-leverancier heeft of een 'bring your own device'-beleid hanteert (waarbij de medewerker zelf de PC-hardware aanschaft), raden wij u aan om gebruik te maken van onze Office 365 support, installatie en beheer. Elke kennisintensieve organisatie met Office 365 als kerninfrastructuur is namelijk ontzettend gebaat bij een vast aanspreekpunt voor IT-vraagstukken.

WELKE CONCRETE SERVICES BIEDEN WIJ AAN?

Hieronder vindt u een opsomming van onze concrete Office 365 support, installatie- en beheer.

Beheertaken

De Office 365 beheertaken omvatten onder meer het aanmaken of wijzigen van gebruikers, gedeelde postbussen, distributielijsten, externe contactpersonen, bijnamen, permissies en bibliotheken.

Inrichting en installatie

Wij kijken samen met u hoe we het gebruik van Office 365 voor uw organisatie kunnen optimaliseren. Zo kunnen we Sharepoint als intranet en kenniscentrum inrichten en hier eventueel uw klantbeheer in onderbrengen. Daarnaast zorgen we voor de perfect installatie van Office 365 op de pc's en laptops.

Ondersteuning bij storingen

Wij bieden ondersteuning bij alle storingen in de cliëntprogrammatuur van Office 365: Internet Explorer, Outlook 365, Outlook Web App, Sharepoint Workspace Office en Office Web App of Skype voor Business.

Beantwoorden van vragen

Wij zijn het vaste aanspreekpunt voor al uw vragen over Office 365. Van kleine onduidelijkheden over bepaalde functies tot meer complexe vragen over de cliëntprogrammatuur u kunt altijd bij ons terecht.

WERKWIJZE, PRIJZEN EN AFSPRAKEN

U kunt door heel Nederland een beroep doen op onze Office 365 support- en services. Met behulp van geavanceerde software kunnen wij op afstand online met u meekijken op uw Mac of PC. Wij bieden bovenstaande dienst – op basis van nacalculatie – aan voor €72,50 per uur of voor een afgesproken vast bedrag. Daarna kunt u zich abonneren voor € 17,50 per medewerker per maand.

Neem contact op