Gun uzelf het gemak van een online werkplek. Met pakketten als Office 365 beschikt u overal, altijd en op elk device over uw mail, documenten en heeft u toegang tot uw bedrijfsapplicaties. Sommigen moeten eerst een drempel voordat ze besluiten om over te gaan op een virtuele werkplek, maar nadat ze eenmaal dat besluit hebben genomen willen ze niet anders meer. Wij helpen bij het inrichten van uw online werkplek, voor u en uw medewerkers.
Bij het inrichten van uw online werkplek integreren we de IT applicaties, het mail verkeer, internetten en telefonie. Dit biedt niet alleen veel meer gebruiksgemak, u krijgt ook veel beter inzicht in de kosten van uw dataverkeer. En naast dat de kosten inzichtelijker zijn, dalen ze in de meeste gevallen ook. We hebben onder meer scherpe prijzen voor telefonie en ander dataverkeer.
En niet alleen de kosten van het dataverkeer dalen wanneer u ons uw online werkplek laat inrichten. Een belangrijke kosten reductie zit ook in het veel gemakkelijkere beheer van de infrastructuur. Had u hiervoor wellicht nog een eigen server en een intern bedrijfsnetwerk die onderhoud en beheer nodig hadden, dat is allemaal voorbij zodra u een virtuele werkplek creƫert. Tel daar ook nog eens de voordelen bij op van het gebruik van state of the art technologie - met andere woorden: weg traag netwerk, dag kans op een langdurige storing - dan zult u begrijpen waarom veel van onze klanten in de regio Den Haag al een online werkplek lieten inrichten.
Een veel gehoord misverstand is dat bij een migratie naar een online werkplek, het werk tijdelijk stil komt te liggen. Dat is gelukkig niet het geval. We kunnen eerst de online werkplek voor u inrichten en gebruiksklaar maken. Tot die tijd kunt u gewoon op uw oude infrastructuur inloggen en werken. Wat we namelijk doen is een kopie maken van alle data, mail en andere documenten. Die staat dus klaar voor het moment dat u overstapt. We kunnen zelfs de online werkplek testen zodat er geen sprake kan zijn van een storing zodra u 'live' gaat.
De overstap gaat dus geruisloos en iedereen kan doorgaans na de migratie zonder training door werken. Wel blijven we beschikbaar voor support, voor eventuele onvoorziene gevallen. Over het algemeen kost de migratie en het inrichten van de online werkplekken slechts enkele dagen. De enige tijd die vanuit de klant nodig is bij de migratie is ten behoeve van de communicatie. Het is immers van belang dat iedereen goed op de hoogte is van de aanstaande verandering.
Hoewel de voordelen dus evident zijn en wij van mening zijn dat iedereen anno 2016 beter af is met een online werkplek, denken wij niet licht over de beslissing die hiermee gepaard gaat. Het uit handen geven van (de verantwoordelijkheid voor) de ruggengraat van een organisatie is niet altijd gemakkelijk. En dan zijn er ook nog allerlei geluiden over cyber onveiligheid. Daarom raden wij aan om een partij te kiezen die tijd heeft voor persoonlijke aandacht en dicht in de buurt opereert. Wij werken vanuit Den Haag en ons werkgebied ligt dan ook hoofdzakelijk in Zuid-Holland (in onder meer Leiden, Delft en Rotterdam) en soms ook daar buiten (maar altijd in de Randstad). Wij komen graag langs voor een kennismaking en laten zien wat wij voor u kunnen betekenen voor het inrichten van uw online werkplek.