Verder gaan dan de online servicedesk. Snel en zakelijk problemen oplossen. Daarbij tegelijkertijd signaleren of een storing een structurele oorzaak heeft. Voorstellen doen voor structurele beheer oplossingen. Geen negen tot vijf mentaliteit, maar pas naar huis gaan als de storing is verholpen en uw medewerker naar tevredenheid weer verder kan werken. Dat is een aantal manieren om ons werkplekbeheer te karakteriseren. Een manier van werken die bovendien in Rotterdam heel gewoon is.
Kleinere maar ook grotere bedrijven moeten er alles aan doen om hun overhead kosten laag te houden. Geen zware ICT beheer constructie dus als dat niet nodig is. In plaats daarvan is het veel beter het werkplekbeheer in een aantal lagen te organiseren.
Het is natuurlijk altijd handig om een minimale vorm van beheer en support in eigen huis te hebben. Dat kan door bijvoorbeeld een medewerker een korte opleiding te geven op het vlak van werkplekbeheer. Die kan dan voor een eenvoudige storing of vraag van collega's als eerste aanspreekpunt dienen. Een tweede lijn van werkplekbeheer heeft dan de vorm van beheer op afstand. Bij een storing belt u uw werkplekbeheerder (of stuurt een mail) en die kan vervolgens op afstand een eerste assessment maken van het probleem. Vaak kan dat knelpunt online worden opgelost. Een derde vorm van werkplekbeheer is op locatie.
Groot voordeel van deze getrapte manier van werkplekbeheer is dat het snel is en kosten efficiƫnt. U krijgt de support die u nodig heeft zonder de kosten van een eigen vaste ICT werkplekbeheerder. En met onze vaste prijzen weet u van tevoren waar u aan toe bent. Dus geen verrassingen als u een storing heeft gehad of aanvullende kosten als uw eigen beheerder om onze support vraagt.
Wij hebben een portefeuille opgebouwd van werkplekbeheer en netwerk beheer in de Randstad. Door ons toe te leggen op werkplekbeheer hebben we ruime kennis en ervaring opgebouwd met diverse besturingssystemen, typen server en natuurlijk software. Door die ruime ervaring kunnen we adequate hulp bieden. We focussen echter alleen op de Randstad, of liever gezegd Zuid-Holland omdat we een bedrijf willen zijn dat in staat is om niet alleen adequaat maar ook snel te reageren. We willen geen ellenlange wachttijd voor de telefoonbeantwoorder, maar de klant snel te woord staan als die daar om vraagt. En dus ook snel ter plaatse kunnen zijn als dat nodig is. Vandaar dat we ons toeleggen op werkplekbeheer in Rotterdam.
Uiteraard hoeft onze support niet beperkt te blijven tot werkplekbeheer. Wij kunnen ook helpen met het inrichten van uw server, configureren van uw mail accounts of bijvoorbeeld de migratie naar Office 2016. Hoe meer we op de hoogte zijn van uw IT infrastructuur, hoe beter en sneller we uiteraard kunnen helpen als er een storing is, of als het netwerk bijvoorbeeld traag wordt. Graag tot ziens!